Dla biznesu: reklama outdoor

onywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/ReklamaCytat z Wikipedii, hasło: Reklama Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?;

Dla biznesu: reklama outdoor

Reklama - opis z Wikipedii

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Cytat z Wikipedii, hasło: Reklama

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Wielkość przyczep reklamowych

Duże mają to do siebie, że mogą być one bardzo dobrze widoczne. Jednak należy podkreślić, że również niewielkie mogą doskonale spełniać funkcje sprzedażowe, jeżeli tylko zostaną one odpowiednio zaprojektowane i przygotowane. Widać więc, że wielkość przyczepy nie stanowi większego problemu dla pracowników firm reklamowych.

Ważniejszym aspektem wydaje się być jej mobilność, ponieważ zachowanie takiej mobilności sprawia, że reklama może trafić do większej ilości odbiorców, a w związku z tym reklamowany produkt może się dużo lepiej sprzedawać. Wiadomo tymczasem, że zachowania takiej mobilności jest obecnie stosunkowo proste co oznacza, że reklamy mobilne wydają się być bardzo atrakcyjne.