Istota reklamy w Internecie

ają możliwości, mówi się też o zagrożeniach. Profil na fejsie ma prawie każdy. Mało kto niestety publikuje...tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, domów, samochodów, zdjęcia z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie czego

Istota reklamy w Internecie pozycjonowanie katowice
Pozycjonowanie to ostatnio bardzo ważna gałąź informatyki. Krótko o AdWords oraz . Zapraszam

Facebook i biznes

Social media to często wałkowany temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o zagrożeniach.

Profil na fejsie ma prawie każdy. Mało kto niestety publikuje...tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, domów, samochodów, zdjęcia z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , itd to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli rozsyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy zakładać, że zanim pracodawca nas przyjmie, to przejrzy nasze konto. Czy jest się czego bać?
Jeżeli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków zbyt hojnie, to możemy czuć się bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, ale jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Jeśli nie ma twojej firmy w Google - tracisz

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa sprawa. Wielu przedsiębiorców nie rozumie, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jeden prosty fakt - to, że SEO jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.


W którą stronę to zmierza? Pozycjonowanie

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Co oferuje Google dla twojej firmy?

Oczywiste, że pozytywne jest to, że zwiększa się liczba zainteresowanych usługą firm. Za tym jednak zwiększa się także konkurencyjność w branży, co czasami wypada dość kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że pozycjonowanie nie może być drogie. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się tanio. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


Inne metody promocji w internecie

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.