O czystości

em, obsługą klienta, dostawami, a także wieloma innymi kwestiami w zależności od profesji. Twój czas jest na wagę złota, zważywszy na to, iż musisz zrobić wszystko własnymi rękoma. Chcesz także dbać o rodzinę i przyjaciół, a każda

O czystości

Firma sprzątająca a oszczędność czasu

Prowadząc własną działalność gospodarczą z pewnością niejednokrotnie masz dośc natłoku spraw. Musisz jednocześnie zajmować się marketingiem, obsługą klienta, dostawami, a także wieloma innymi kwestiami w zależności od profesji. Twój czas jest na wagę złota, zważywszy na to, iż musisz zrobić wszystko własnymi rękoma. Chcesz także dbać o rodzinę i przyjaciół, a każda na każdą z tych dziedzin potrzebny jest znowu Twój cenny czas. Zamiast marnować go więc na takie czynności jak sprzątanie biura, regularne wycieranie kurzu i mycie podłóg, warto powierzyć to zadanie profesjonalnej firmie sprzątającej. Za niewielką kwotę abonamentową utrzyma ona ład i porządek w Twoim miejscu pracy, a Ty będziesz dysponować wolnym czasem na rzeczy na prawdę ważne.


Ekipa sprzątająca - kiedy to nie jest zbędny wydatek, a konieczność?

Kiedy jeszcze przyda się ekipa sprzątająca? Po remoncie! Nie ma bardziej upierdliwej formy sprzątania, niż ogarnięcie po remoncie. Taki bałagan wymaga specjalnego potraktowania, zwykłe mopy umierają w męczarniach, a odkurzacze uciekają z linii frontu. Poważnie - trzeba mieć specjalny sprzęt do posprzątania po pracach remontowych. To nie jest po prostu kurz - normalny odkurzacz naprawdę padnie od pyłu z gładzi, a zwykły mop nie będzie w stanie zebrać efektywnie brudu z podłóg. Do tego jeszcze dochodzi kwestia środków czystości - woda i zwykły płyn to za mało! Często trzeba usunąć plamy po piance poliuretanowej, albo po farbie do okien, albo po lakierze do podłogi, itd. Takie wyzwania naprawdę najlepiej pozostawić profesjonalistom!


Czysty interes

Rynek akcesoriów do sprzątania jest naprawdę spory. Z ekranu telewizora, co chwilę słychać o jakimś cudownym wynalazku, który ma usprawnić tę (niezbyt) lubianą czynność. Można się tutaj spierać, czy reklamy mopów są seksistowskie, bo przecież to praktycznie zawsze kobieta gra tu główną rolę. Sprzątających panów jest w telewizji jak na lekarstwo. Jednak zostawmy tę drażliwą (przynajmniej dla niektórych) kwestię i przejdźmy dalej. Skupmy się raczej na tym, czy te wszystkie innowacje faktycznie się sprawdzają, czy też może jest to raczej czysty (nomen omen) marketing?