Po co ci firmowa strona internetowa?

" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zain

Po co ci firmowa strona internetowa? Potrzebujesz nowej strony www?

O usability

Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!


Zostań IT

Na podstawie prowadzonych badań wśród różnych branży i dziedzin gospodarki, rozwijających się można stwierdzić, że najlepiej opłacalnym zawodem w Polsce na dzień dzisiejszy jest? informatyk. Programista, tworzący aplikacje pod urządzenia mobilne lub projektujący strony internetowe może zarobić nawet kilkanaście tysięcy miesięcznie, co dla przeciętnego, szarego Kowalskiego jest niewyobrażalną sumą. Gdzie jednak nauczyć się zadań takich, jak projektowanie aplikacji czy tworzenie stron internetowych? Z całą pewnością, padnie odpowiedź, że internet, ponieważ znajduje się tam mnóstwo kursów. Jeśli jednak osoba zainteresowana zagadnieniami, jak tworzenie i projektowanie stron, potrzebuje wsparcia specjalisty, warto zapisać się na studia informatyczne. Wspólne ćwiczenia, udział w konferencjach naukowych i napisanie pracy dyplomowej da młodemu człowiekowi nie tylko tytuł naukowy, ale przede wszystkim wiedzę, znajomości i doświadczenie. Warto przekonać się o tym na własnej skórze ? ponadto, wiele uczelni zachęca do udania się na praktyki.


Zanim kupisz stronę

Strona internetowa stała się obecnie czymś tak samo oczywistym dla każdej firmy, jak niegdyś wizytówka. Dostęp do internetu ma zdecydowana większość Polaków, więc przedsiębiorstwo bez strony www może nie wzbudzać zaufania. Obecnie na rynku jest bardzo wiele firm i freelancerów, którzy oferują tworzenie stron internetowych. Są to pojedyncze osoby szukające zleceń, małe agencje, lub wielkie agencje - więc jak wybrać dobrego usługodawcę? Czy się kierować przy podjęciu decyzji - ceną, czy zawartością portfolio? A może wziąć pod uwagę jeszcze inne czynniki?